من هیچکس نیستم،فقط یک عاشق تنهام.

اینجا حرف هایی رو میزنم که در واقعیت به هیچکس نگفتم.

من هیچکس نیستم،فقط یک عاشق تنهام.

اینجا حرف هایی رو میزنم که در واقعیت به هیچکس نگفتم.

دوست مجازی به اسم مسعود

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۵۱ ب.ظ

خب از اونجایی که من یکسالی هست توی هیچ شبکه مجازی فعالیت ندارم در نتیجه از دوستای مجازیم هم بی خبر بودم

دیشب اتفاقی فهمیدم مسعود دوست مجازیم چندماهی هست نامزد کرده و حقیقتا ناراحت شدم که انقدر دیر فهمیدم و به این فکر افتادم که این تازه یه نفرشون بود و برای بقیه ممکنه چه اتفاقایی افتاده باشه که من بی خبرم...

  • خانوم مریع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی